Заголовок

Autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et dolore feugait

Як поводитися в конфліктній ситуації? Оцінка ситуації та своєчасні дії.

Конфліктна ситуація — це завжди підвищений емоційний тон сторін в діалозі, що виражається в їхній поведінці та способу спілкування. Конфлікту не потрібно боятися, а навпаки, як з будь якою тривогою потрібно уміти справлятися.

По-перше: приймайте конфлікт, як хорошу можливість навчитися «говорити», відточуючи уміння переконувати та отримання додаткових уміннь, якщо звісно конфлікт не спричинений Вами. В конфлікті потрібно показати, що Ви вислухали сторону, а для цього дійсно потрібно сторону вислухати, без перебивань. Потім із тексту доводів опонента, виділити те з чим Ви згодні і це оголосити стороні, а з тим що незгодні провести порівняння з тим, що казав Ваш опонент в бесіді, тобто показати, що Ви розумієте проблему і хочете її вирішити, тому Ваш варіант більш слушний в цьому випадку. В більшості випадків, якщо сторона в конфлікті поводиться видержано, свої доводи ґрунтує на фактах та веде себе сильно — сторона, що розпочала конфлікт переходить останній шанс, якось відстояти дану суперечку. Тобто, якщо Вам починають хами та обзивати, значить перший раунд Ви вже перемогли. А в другому головне самому не впасти, як кажуть «нижче плінтуса», тобто відповідати на образи немає сенсу тому що їх мета зірвати з Вас «шляпу джентльмена» і тоді все. Вам достатньої посміхнутися та по можливості піти від конфлікту.

Головне в конфлікті не зірватися, а якщо все ж зірвались і почали активно відповідати тією ж монетою, то швиденько починайте рахувати до 2000000 разів в умі, таким чином Ви переведете свій погляд і заспокоїтесь.

Пам’ятайте конфлікт не вирішує проблем, він зазвичай їх створює, тому якщо не вмієте перетворити конфлікт на «бесіду» і у Вас немає такого бажання, тоді просто рахуйте в умі до 2 000 000, та поставте диктофон на запис 🙂

comments powered by HyperComments
taran-vadym